onsdag 18. mai 2011

Heklet hals!

Synnøve Olava med bloggen Olavas verden lager utrolig mye lekkert som inspirerer meg. For en tid tilbake blogget hun en nydelig strikket/heklet hals. Og jeg måtte bare prøve å lage min egen versjon. Jeg hadde litt deilig alpacagarn igjen fra tunikaen som jeg strikket i vinter. Min hals/krage er veldig enkel. Den er satt sammen av bestemorruter og er lik både foran og bak. Rundt kanten har jeg heklet samme tungekant som Synnøve Olava.
 Kjæresten har tatt bildet. Han har det med å bomme på utsnittet, men får frem det beste i meg. :)

Denne er til salgs i butikken.

4 kommentarer:

  1. Flott heklet hals på flott dame:-)

    SvarSlett
  2. Den var fin og herlig farge !
    Nydelig bilde av deg :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  3. Artig hals! Og fin, sjarmerande dame :)

    SvarSlett
  4. Så glad du er! Så herlig å se - Et utrolig bra bilde! Elsker fargen på halsen! Så bra at kjæresten din har fått med seg at det er helt ut å ha motivet sentrert i bildet ;-)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails