søndag 10. november 2013

Rillestrikket genser!

Forrige helg ble jeg ferdig med denne genseren.
Rillestrikket med utgangspunkt i gratismønsteret til Stoff&Stil.
Garn: Mohair og silke/merinoull fra Iceyarn.
Jeg gjorde halsåpningen litt større. 
Synes at mohairgarn klør en del, så jeg hadde ikke lyst til å ha det helt opp i halsen.
Jeg heklet en kant med fastmasker rundt halsåpningen. Da brukte jeg bare silkegarnet.
Silkegarnet er bare utrolig fint og deilig og det gir genseren en flott skinnende effekt.
Så langt er jeg veldig fornøyd med garn fra Iceyarn.
Pluss for veldig god fargegjengivelse i nettbutikken og utrolig rask levering.





Ha en strålende søndag!
:)

4 kommentarer:

  1. So fin genser. Var innom garnsida du linka til. Der var mange fristelsar, torde ikkje sjå so mykje, lett å trykke på bestillknappen..

    SvarSlett
  2. Lekker farge på genseren! Og farlig med tyrkisk garn ;-)

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails