lørdag 30. november 2013

Uniformsjakken ferdig!

Jeg meldte meg på en jakke-syalong i slutten av oktober med 
frist på å bli ferdig i dag. Jeg husker at jeg tenkte 
at jeg hadde goood tid. Jeg husker jeg til og med tenkte at jeg kunne bli
ferdig med jakka på slutten av oktober.
Men tiden, den går som kjent fort. 
Jeg hadde nesten gitt opp å bli ferdig med jakka innen fristen, 
men tenk i dag ble den ferdig!
Jakka er sydd i melert ullfilt fra Stoff&Stil.
Fòr i naturhvit quilt. 
Mønster fra AOH Symagasin 10/2013.













Da er det vel antagelig tid for å få julekalenderen opp på veggen.
:)

10 kommentarer:

  1. Så flink du er - jakka ble stilig! Godt å bli ferdig innen fristen :-))

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Fy søren så flink du er!
    Jakken ble kjempefin, og du verden så fint den sitter.
    Gunn
    ;o)

    SvarSlett
  3. Wow, den ble flott. Imponert over alle detaljene - i tillegg til at du syr veldig pent! - Den satt strøkent, - og veldig flott i ryggen. - Rart det med tid, hvordan en måned høres lenge ut....

    SvarSlett
  4. Glemte å si tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen min. :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin. Denne jakka satt fint på, og mange fine detaljar. Nydeleg.

    SvarSlett
  6. Utrolig flott jakke med lekre detaljer. Du er kjempeflink. Jeg har prøvd meg på en jakke en gang og husker at det var veldig vanskelig å få det til å se ordentlig ut.
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  7. Kjempefin jakke! Ha en flott førjulstid! God advendtsklem fra meg :)

    SvarSlett
  8. Så snygg passform det var på den modellen! Gillar baksidan speciellt som jag tycker är svår att få till. Så fin!

    SvarSlett
  9. Heisann Ellen,
    Jeg tar av meg hatten for deg og denne jakka altså! Guriland så fin den ble, sitter som et skudd.
    Nå har du god grunn til å være stolt! Jeg ble veldig inspirert nå kjenner jeg...
    Som du kanskje har lagt merke til så har jeg ikke fått blogget så mye i 2013, men jeg har sydd en del. Det tar bare så lang tid å få alt dokumentert og lagt ut... Nå sitter jeg her i romjulen og koser meg med blogglesing og henter litt inspirasjon her og der. Det er deilig! Jeg ønsker deg et riktig godt nyttår:) Klem fra Solveig

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails