søndag 16. mars 2014

Hodeskallebukser! Og innkjøpsregulering!

Eimund har fått seg velourbukser med hodeskaller på.
Denne blå buksa matcher t-skjorta og genserne med trykk av Eimund sin egen tegning.
Mer om de plaggene og du lese om her.

Innkjøpsregulering.
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke får kjøpe nye stoff før jeg har brukt opp den siste ladningen jeg kjøpte på februar + bruke opp noen av stoffene jeg har hatt liggende en stund. Det er noe med overforbruket i vår del av verden. Jeg synes ikke det er riktig.
Vi har alt for mye og burde delt litt mer av alt vi har. I den forbindelse leiter jeg etter et sted jeg ikke finner igjen på nett. Det var om at man samlet inn heimlaga pledd og klær til nyfødte et eller annet sted i verden. Men jeg klarer ikke å finne det igjen. Jeg blir glad for tips om noen har hørt om dette :)

Med disse buksene til Eimund, har jeg fått brukt opp velour-restene jeg hadde liggende.
Det er fryktelig vanskelig for en seksåring "soon to be" å stå helt stille til ære for fotografen. Eller så er det klærne som innbyr til hopp og sprett :)



Hodeskallene er laga av strykestoff fra LaRaLiL
Nå kan man visst nok også kjøpe dette på S&S.




Ha en fin søndag!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails