torsdag 4. september 2014

Genser med fjuskepels!

Jeg satt igjen med en god rest stoff etter cardigan-jakka.
Fra før hadde jeg fjuskepels liggende etter at jeg laga kongekapper til guttene mine.
Sammen ble det en knall genser synes jeg.
Dette blir nok en favoritt i vinter.
Jeg har brukt et mønster jeg har tegnet av en GinaTrico genser.
Har du et plagg du har kjøpt som du trives veldig godt i, 
anbefaler jeg å prøve å tegne det av. Her kan du se hvordan jeg gjorde det.
Jeg synes mønsteret blir finest når det brytes opp med forskjellige typer
 stoff som på denne grønne og leopardgenseren





Ha en fin dag! 
:)

3 kommentarer:

  1. Stilig genser - det var jammen en god ide, kjempeflotte farger og fasong. :-)

    SvarSlett
  2. Veldig kul! Enig med deg, gjør seg veldig med stoffet som bryter opp. Takk enda en gang for inspiriasjon!

    SvarSlett

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails