tirsdag 10. januar 2012

Tutorials/DIY/SDS!

Her finner du mine tutorials og gode tutorials funnet hos andre. Klikker du på overskriften, kommer du til tutorialen du ønsker å se.
Om du bruker mine eller andres tutorials og viser resultatet i din blogg, setter jeg pris på om du linker tilbake til opphavsbloggen.

Om du har spørsmål til en av disse tutorials, bør du kommentere i mitt siste innlegg så jeg finner spørsmålet. Eventuelt sende meg en epost: ellensand@live.no :)







Sy med stretchstoff med vanlig symaskin. Jerseytopp! Tutorial!



Redesign. Pashmina-sjal blir pashminatopp!









Sy votter selv.
Del1 og Del 2.















Slik lager du lappeteppe!




















Tutorial hos Det skapte grann.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig koselig om du legger igjen en kommentar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails